    From: "Pawel Jakusz" <p...@v...com.wytnij>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: malzenstwo - pytanie
    Date: Wed, 13 Oct 2004 12:36:13 +0200

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:ckiv8e$9jn$1@inews.gazeta.pl...

    > no coz, w ustawie (dziesiec przykazan) jest to wyraznie zapisane :-)

    nie ma to jak prawdziwy chrzescijanin :)

    > Ale partnerowi mozna naprawde tak umilic zycie po tym czynie ze mu sie
    > wszystkiego odechce.

    OOO, msciwy jestes ? Czyli jednak urazona duma :) A co z takiego "umilania"
    bedziesz mial ? Chora satysfakcje tylko. Ja podobno msciwy jestem, jak to
    zodiakalny skorpion, ale na zdradzajaca kobiete szkoda by mi bylo zdrowia
    marnowac.

    > (zreszta popatrzmy w statystyki, ile
    > osob popelnilo
    > samobojstwa z powodu zdrady? :-) )

    No gdzie te statystyki ? A gdzie statystyki samobojstw po utracie bliskiej
    osoby ? Zreszta nawet gdybys je przedstawil (a zaloze sie ze tego nie
    zrobisz), to i tak by nic nie zmienilo. Zbyt nikly procent spoleczenstwa by
    obejmowalo, zeby moc generalizowac "co jest gorsze".

    > I w W11 w pewnym odcinku poniekad zostalo to udowonioe, sedzia
    > dal wyrok bardzo niski i to w zawieszeniu(chyba) za zabicie (przez
    > kobiete)
    > meza ktory sypial z jej matka (a slub mial sie odbyc lada dzien) .
    > Widac sedzia tez czlowiek i zna to uczucie. czlowiek wtedy jest zdolny do
    > wszystkiego.

    Dostala niski wyrok nie za to, ze wolno zabijac zdradzajacych, ale dlatego,
    ze byla slaba psychicznie i nie wytrzymala calej sytuacji. Nie wiesz jednak,
    jak przezylaby smierc bliskiej osoby. Byc moze sama by sie zabila. Wyciagasz
    pojedynczy przypadek, w dodatku nic nie mowiacy, zeby potwierdzic swoje
    generalizowanie.

    pawel