eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: mBank i chargeback › Re: mBank i chargeback
  • Data: 2016-03-05 11:48:46
    Temat: Re: mBank i chargeback
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 5 Mar 2016 09:20:55 +0100, Rafal Jankowski napisał(a):
    > Kumpel miał podobną sytuację, zamówił jakiś sprzęt do znajomego w
    > Szwajcarii, bo wyliczył, że tak będzie tamniej ze względu na jakieś opłaty
    > celne podajże. Ale zamówił na adres jego roboty (bank, bo gdzie indziej
    > można pracować w szwajcarii). W banku przesyłkę ktoś odebrał, ale nie
    > wiadomo kto. Ślad po niej zaginął. Sprzedawca się wypiął, bo nadał
    > kurierowi, kurier dostarczył. Kurier się wypiął bo ma opcję dostarczenia
    > do konkretnej osoby, z której nadawca nie skorzystał, więc dostarczył
    > dowolnej pod danym adresem która się podpisała. Więc zostaje złożenie
    > sprawy na policję żeby namierzyła gościa po podpisie. Ale znajomemu
    > znajomego nie chciało się tam chodzić, a zdalnie sprawy zgłosić nie można.
    > No więc chargeback który też trwał rok czy coś koło tego i przebieg
    > podobnie jak sam to opisałeś.

    W banku pracuje i nie wie jak to sie zalatwia ?
    Bank przelewa sprzedawcy mniej przy nastepnej okazji i wysyla pisemko
    "uznano reklamacje nr ...", potem niech sie sprzedawca martwi, do sadu
    przeciez nie pojdzie :-)

    No chyba, ze karte ma w innym banku ... ot, pech :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1