  • Data: 2016-03-07 15:10:08
    Temat: Re: mBank i chargeback
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 7 Mar 2016, J.F. wrote:

    > Użytkownik "Rafal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    eanic.wsisiz.edu.pl...

    > To sprzet, a walizka
    > http://www.lot.com/pl/pl/moj-dodatkowy-bagaz
    > 23 kg ...
    > A wiecej, to 24h przed wylotem ...
    >
    > Choc w biznes class 32kg
    > http://www.lot.com/pl/pl/bagaz-rejestrowany

    A co jak jest to torba sportowa?
    Próbowałem to wyjaśnić, niestety automat się zawiesił:

    WITAMY W LOT LIVE CHAT
    Ostatnia wiadomość agenta : o 12:41

    Powiedziałem/am o 11:46
    siema
    Czy w ramach usługi "Mój dodatkowy sprzęt" można przewieźć walizkę o wadze
    45kg?
    Horbacz Agnieszka pisze o 11:53

    Dzień dobry, jest możliwość zarezerwowania bagażu o wadze 45kg, jednak
    należy w tym celu skontaktować się z naszym Contact Center
    http://www.lot.com/pl/pl/contact
    Powiedziałem/am o 12:02
    ok, pytam, bo rozumiem, że może zależeć to od jakichś technicznych
    uwarunkowań typu np. możliwości luku bagażowego, ale na stronie
    http://www.lot.com/pl/pl/moj-dodatkowy-sprzet jest napisane, że ta usługa
    obejmuje określony sprzęt (muzyczny i sportowy). Jak to się w takim razie
    ma do walizki, która nie wpisuje się w żadną z tych kategorii?
    Horbacz Agnieszka pisze o 12:04

    Już wyjaśniam. Tę informację można znaleźć tutaj
    http://www.lot.com/pl/pl/nadbagaz
    W przypadku bagażu przekraczającego standardowe wymiary (powyżej 23 kg lub
    o wymiarach, których suma wymiarów wysokość, szerokość i głębokość
    przekracza 158 cm) prosimy o kontakt z naszym Call Center lub Biurami
    Własnymi.
    Powiedziałem/am :
    Ale na stronie którą Pani podała jest wyraźnie wskazany limit 32kg, a ja
    pisałem o walizce 45 kg, co jest limitem dla bagażu specjalnego
    Horbacz Agnieszka pisze :

    Jest możliwość wzięcia jednego bagażu rejestrowanego do 32kg. Jeśli
    chciałby Pan wziąć dodatkowe 13kg to proponuję zakupić dodatkową walizkę
    do 23kg. Zostanie wtedy naliczona zniżka 20%. Jednak w tym przypadku
    proszę o kontakt z naszym Contact Center.
    Powiedziałem/am :
    Dlatego pytałem, czy jest możliwość wysłania walizki o masie 45kg, na co
    początkowo odpowiedziała Pani twierdząco. A więc można czy nie można?
    Horbacz Agnieszka pisze :

    Rozumiem Pana wątpliwości i już wyjaśniam (teraz nieco bardziej
    czytelnie): w Pana przypadku jest możliwość rezerwacji bagażu do 32kg oraz
    dodatkowej sztuki bagażu do 23kg z uwzględnieniem zniżki 20%.
    Przepraszam za tę niejasność w przekazaniu informacji.
    Powiedziałem/am :
    No dobra, to co z tym bagażem specjalnym do 45kg? Walizka musi zawierać
    instrumenty muzyczne i sprzęt sportowy?
    Horbacz Agnieszka pisze :

    Zgadza się. W momencie, kiedy chce Pan wziąć ze sobą ekwipunek sportowy,
    bagaż może ważyć maksymalnie 45kg.
    Powiedziałem/am :
    Czyli zawartość walizki jest sprawdzana i ktoś kwalifikuje zawartość jako
    sprzęt muzyczny lub sportowy albo inny?
    jak tam?
    Działa u Was Internet?