eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: mBank i chargebackRe: mBank i chargeback
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: mBank i chargeback
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <T...@n...news.atman.pl>
    <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    Date: Sat, 5 Mar 2016 11:48:46 +0100
    Message-ID: <r...@4...net>
    Lines: 23
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1457174926 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 703 82.143.187.50:54404
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:621075 pl.soc.prawo:754383
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 5 Mar 2016 09:20:55 +0100, Rafal Jankowski napisał(a):
    > Kumpel miał podobną sytuację, zamówił jakiś sprzęt do znajomego w
    > Szwajcarii, bo wyliczył, że tak będzie tamniej ze względu na jakieś opłaty
    > celne podajże. Ale zamówił na adres jego roboty (bank, bo gdzie indziej
    > można pracować w szwajcarii). W banku przesyłkę ktoś odebrał, ale nie
    > wiadomo kto. Ślad po niej zaginął. Sprzedawca się wypiął, bo nadał
    > kurierowi, kurier dostarczył. Kurier się wypiął bo ma opcję dostarczenia
    > do konkretnej osoby, z której nadawca nie skorzystał, więc dostarczył
    > dowolnej pod danym adresem która się podpisała. Więc zostaje złożenie
    > sprawy na policję żeby namierzyła gościa po podpisie. Ale znajomemu
    > znajomego nie chciało się tam chodzić, a zdalnie sprawy zgłosić nie można.
    > No więc chargeback który też trwał rok czy coś koło tego i przebieg
    > podobnie jak sam to opisałeś.

    W banku pracuje i nie wie jak to sie zalatwia ?
    Bank przelewa sprzedawcy mniej przy nastepnej okazji i wysyla pisemko
    "uznano reklamacje nr ...", potem niech sie sprzedawca martwi, do sadu
    przeciez nie pojdzie :-)

    No chyba, ze karte ma w innym banku ... ot, pech :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1