    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: lokatorzy na "dziko"
    Date: Mon, 04 Dec 2006 16:41:15 +0100
    <ekg14u$1hf$1@inews.gazeta.pl> <ekgpep$bp8$1@opal.futuro.pl>
    <u...@n...lechistan.com> <ekm282$a2q$1@opal.futuro.pl>
    <h...@n...lechistan.com> <bJCbh.55923$a_2.40479@trnddc01>
    <8...@n...lechistan.com> <41Lbh.14685$9e.3403@trnddc02>
    <eko4ja$n3g$1@news.interia.pl> <ekomum$ihs$1@opal.futuro.pl>
    <ekqrfm$s28$1@news.interia.pl>
    <72f5e$45713070$57ce90a6$20772@news.chello.pl>
    <t...@n...lechistan.com>
    <528a6$457290a3$57ce90a6$4156@news.chello.pl>
    <k...@n...lechistan.com> <ekv1c6$qis$1@news.interia.pl>
    <44f5f$45732ba6$57ce90a6$5596@news.chello.pl>
    <0...@n...lechistan.com> <el0jfl$lms$1@news.onet.pl>
    <el0jja$l5d$1@news.interia.pl> <el0ks0$v2b$1@opal.futuro.pl>
    <el1adb$guj$1@news.interia.pl>

    Re to: witek [Mon, 4 Dec 2006 08:15:57 -0600]:

    > To gdzie do tej pory mieszkałeś, że nagle nie masz
    > gdzie mieszkać

    W domku jednorodzinnym, odwalonym na wysoki błysk, ze złotymi
    klamkami i takimi tam innymi ozdobnikami.
    Pech chciał, że w domek pierdolnął piorun i w tej chwili nie
    da się w nim mieszkać bo grozi obudzeniem się z sufitem zamiast
    głowy, pomijając już solidny swąd spalenizny i brak okien.
    Albo kolejną powódź mieliśmy. Czy cokolwiek.

    Albo jeszcze inaczej:
    Wynajęłam mieszkanie na pół roku, bo przez to pół roku akurat
    zrobiłam sobie wycieczkę naokoło świata. Mogę? Mogę. Teraz ja
    wracam do własnego mieszkania, a tu mi skurwiel mówi że się
    nie zamierza wyprowadzić mimo że umowa się skończyła. I gdzie
    mam graty przywieźć i się przespać?

    Albo w tą stronę:
    Wyjechałam do pracy do innego miasta, swoje mieszkanie tutaj
    wynajęłam i z czynszu tu opłacałam sobie najem tam. Wracam po
    roku czy dwóch i chcę do swojego mieszkania, a tam skurczybyk
    siedzi i się ruszyć nie chce. A ja durna fizda jestem i tamto
    wynajmowane mieszkanie uczciwie oddałam właścicielowi. Gdzie
    mam miekszać twoim zdaniem?

    Naprawdę próbujecie doprowadzić do powszechnego przekonania
    że to prawo to zajebiste jest bo daje błyskawiczną możliwość
    dorobienia się własnego mieszkania bez inwestowania w nie
    nawet złotówki...? Bo w ostatniej hipotetycznej sytuacji, to
    powinnam zdaje się zgodnie z tym prawem też skurwysyn być
    i powiedzieć właścicielowi "a teraz to mi kup mieszkanie bo
    jak nie to ja się nie ruszam".
    Prawo które sugeruje takie rozwiązania jest IMO do dupy.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * 2nd Life * Sposób na Mac-a * eBook *