  • Data: 2006-12-04 16:55:05
    Temat: Re: lokatorzy na "dziko"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Kira wrote:

    > A, czyli moment - jak komuś pożyczysz parę tysięcy na miesiąc
    > a on ci po tym miesiącu powie "a weź się pałuj, nie oddam" to
    > wg. ciebie wszystko jest ok? No bo siłą nie zabrał, ani się
    > nie włamał, sam mu dałeś. Nie?

    Primo: to, że nie jest złodziejem, nie oznacza, że wszystko jest
    legalnie czy w porządku.

    Secundo: wyrwanie z kontekstu nie sprzyja obiektywnej ocenie (może np.
    w międzyczasie rozbiłem mu samochód za te parę tysięcy). Dlatego
    wszystkie nie rozwiązane spory przechodzą przez sąd.

    > Kira (zainteresowana tokiem rozumowania)

    Najpierw zainteresuj się może znaczeniem słów, których używasz. Bo
    używając słów, których nie rozumiesz, tylko się kompromitujesz.