  • Data: 2018-03-25 03:22:32
    Temat: Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-03-18 o 12:42, Kris pisze:

    > Nie ma takiej pewnosci Pomiar stojącego samochód: 1strzał w
    > podszybie, kolejny 5cm niżej(przy odległości kilkuset metrów te 5cm
    > niżej to lekkie drgnięcie) na grilu pojazdu i już masz ok 1metra
    > rocznicy więc prędkość wykaże powyżej 0km/godz

    OK! A gdzie trzeci pomiar? Przypominam, że liczymy minimalną. Dobra
    trzeci w glebę na jezdni. I co dalej? Czwarty gdzie?

    > Pokazywano już mierzoną tym urządzeniom prędkość stodoły

    To urządzenie jest do dupy i tyle. nie wiń policjantów. Ani tego nie
    robili, ani nie badali.

    > Niby tak ale to urządzenie wykonuje dwa pomiary odległości co 0,3
    > sekundy bodajże i na tej podstawie określa prędkość

    To wiesz, ze tak robi? Domyślasz się. Szukałem w necie instrukcji
    producenta do któregoś, ale nie ma. ą różne strony opisujące, co w nich
    jest, ale samej instrukcji nie ma.

    Nie upieram się, ze one tak nie robi, ale w takim razie jak działają te
    wykrywacze radarów?