  • Data: 2004-01-31 18:08:44
    Temat: Re: lista obecności
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip K" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bvf18l$7oj$2@opal.futuro.pl...

    > To zalezy w jakiej firmie, z reguly zadne przepisy nie reguluja takiej
    > listy... Podpisywanie listy jest staroswieckie, juz sie czegos takiego
    > nie stosuje.

    Ostatnia nowelizacja kodeksu pracy wprowadzila wymog umieszczania w
    regulaminie pracy przyjętego u danego pracodawcy sposóbu potwierdzania przez
    pracowników przybycia i obecności w pracy oraz usprawiedliwiania
    nieobecności w pracy (art 104[1])

    > Oczywiscie, ze mozesz. Kiedys jak bylem maly, pamietam jak tata zawsze
    > podpisywal liste za mame, bo po co mieli oboje stawac w kolejce (jesli
    > byla) i ja podpisywac...

    Za nieprzestrzeganie przez pracownika przyjętego sposobu potwierdzania
    przybycia i obecności w pracy oraz usprawiedliwiania nieobecności w pracy,
    pracodawca może stosować karę upomnienia albo karę nagany.

    NoMAD