  • Data: 2008-11-21 13:44:11
    Temat: Re: "likwidacja: firmy os.fizycznej -aświadectwo
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jak się pewnie domyślasz to, że pracownik nie otrzymał dyscyplinarki, nie
    > jest przeciwwskazaniem, aby było ono skuteczne. Może leżeć na poczcie
    > (awizo).

    > Likwidacja stanowiska pracy czy likwidacja pracodawcy?
    > Tak czy inaczej coś jest dziwne, bo w przypadku wskazanego przepisu nie
    > ma likwidacji stanowiska pracy (tj. przy okazji pracodawca może sobie je
    > zlikwidować, ale z punktu widzenia zastosowania rozwiązania bez
    > wypowiedzenia nie ma to znaczenia).

    > Nie.
> [...]

    Ok może trochę jaśniej i na spokojnie napisze, bo jestem zdenerwowana.

    Obecnie jestem na zwolnieniu lekarskim (ciążą). Zwolnienie lekarskie od
    21.10.2008t. 20 listopada 2008r. otrzymałam Świadectwo Pracy. W Świadectwie
    Pracy mowa jest o likwidacji zakładu pracy (dosłownie) a jako podstawa prawna
    wpisany jest art 30 par. 1 pkt 3 (faktycznie jest to dyscyplinarka) czyli
    uzasadnienie prawne do literalnego jest niedopasowane.

    Nie otrzymałam żadnego pisma wskazującego na rozwiązanie ze mną umowy o pracę
    bez wypowiedzenia (dyscyplinarki) a odrazu otrzymałam druk Świadectwa Pracy.

    Jeśli uznać że jest to dyscyplinarka a ja nie odebrałam pisma (którego nie było
    oczywiście) - to czemu pisze się o likwidacji zakładu pracy ?

    Jeżeli przyjąć, że chodzi o faktyczną likwidację zakładu pracy, to czemu nie
    otrzymałam wypowiedzenia w trybie art. 10 ustawy o zwolnieniach grupowych (ale
    pracodawca zatrudniał tylko mnie a nie 20 osób więc nie wiem może dlatego).

    Co mam zrobić, czy mam się odwołać do sądu od tego fikcyjnego rozwiąznaia bez
    wypowiedzenia ?