  • Data: 2008-02-16 13:11:19
    Temat: Re: licencja programu w języku obcym
    Od: "Grzeg" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Według mnie zależy od okoliczności. To znaczy czy twoja wersja "trzyma się
    > kupy". Ale nie polecam takiej linii obrony, marne szanse.

    Załóżmy, że to chodzi o linię obrony.
    Dlaczego marne szanse?
    Chodzi o fakty. W jaki sposób udowadni się mi, że licencja danego programu
    nie zezwala np. na wypróbowanie programu przez np. 30 dni, nie czytając
    licencji?
    Czyli zakłada się, że program o nazwie "xyz" jest wersją komercyjną bez
    przeczytania licencji?
    Czy na podstawie takiego założenia można wydać prawomocny wyrok? A jeśli nie
    udowodni mi się, że złamałem postanowienie licencji, to jak to wygląda?

    Cały czas chodzi mi o to, że od któregoś roku wprowadzono chyba obowiązęk
    załączania polskich licencji pod rygorem nieważności umowy.