  • Data: 2003-12-16 19:22:17
    Temat: Re: licencja OEM a używany komputer
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    kyniu rzecze:
    > A poza tym ciekawe gdzie kupisz LEGALNY produkt M$ bez certyfikatu chyba
    > ze na gieldzie od "oficjalnego dystrybutora" w promocji spod stolika za

    No niech będzie i że na giełdzie, albo ze sklepu, albo znajomego.
    Co za różnica?

    > jak narazie jestes w gronie nie licznyh lub nawet jedyny i dziwie sie co
    > tu robisz zamiast biec do sadu skladac pozew :)

    Nie jestem jedyny, a co do pozwu to na razie wysłałem wezwanie do M$.
    Może się zreflektują - w co oczywiście wątpię :)

    > Wcale nie sa niewolnikami istnija przeciez alterntywy z tego rowniez
    > darmowe i o wiele lepsze wiec NIE CHCESZ NIE UZYWAJ

    Nie, nie istnieją alternatywy. Chyba, że pokażesz mi system, na którym
    mogę używać oprogramowania przeznaczonego pod np. WINDOWS XP ?

    > Juz widze jak sie tlumaczysz przed np BSA ze przecie to jest legalne i
    > nie macie prawa mi tego skonfiskowac :)

    BSA to sobie może skonfiskować mojego smarka z nosa. Nic poza tym.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info