  • Data: 2005-10-30 17:57:14
    Temat: Re: legitymacja studencka, znizka 50% a ZTM
    Od: "085" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dk30pg$66r$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Teoretycznie. W praktyce o tym decyduje kanar. Przykład: kasownik nie
    > nabił wszystkich cyfr i już pasażer ma prze...bane.

    "Kontroler ma prawo utrudnic opuszczenie pojazdu (...)", oczywiscie, bywa to
    naduzywane. Niestety, wsrod gapowiczow studenci stanowia najtrudniejszy
    element. To pieprzenie o Konstytucji, to szarpanie sie, te wrzaski "nie
    dotykaj mnie bo cie z pracy wyrzuca" a potem kwilenie "biiiedneego studenta
    ukarac ???? iiii tak nie zaplace" :D

    Jakiej ustawy ? Bo...

    > Nie. O tym decyduje regulamin przewozu naklejony na szybie w tramwaju.

    ... Prawo Przewozowe pozostawia to przewoznikowi, IMHO.

    p, zul