    From: " toja" <l...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: laptop
    Date: Tue, 5 Dec 2006 11:46:37 +0000 (UTC)

    jakis czas temu pisalam podobny watek, teraz sytuacja sie zmianila bo i
    producent odmowil naprawyi chce podjac dalsze kroki. Co do
    usterki juz wyjasniam, to sa kolorowe paski ( nie z abardzo znam sie na
    informatyce :-). One sie ciagna od gory do dolu monitora ,po prawej
    stronie.Sladów ingerencji z zewnatrz wygiec zarysowan nie stwierdzono, wrecz
    stan laptopa byl uznany za bardzo dobry pod tym wzgledem ( bo naprawde
    niczym nie potrzasalam ,uderzalam). Pwnie mam nikle szanse na wygrana, ale
    nie stac mnie zeby placic 1400 zl za nowa matryce (na tyle wycenili), wiec
    musialabym wyrzucic laptopa po kilku miesiacach uzytkowania ,stad moja
    zlosc :( Ja naprawde tego nie zrobilam...