  • Data: 2013-05-06 13:31:48
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-06 12:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail m...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Kto tak twierdzi?

    > Nie widziałem aby ktoś dyskutował z tytułem wątku...

    Ty (jak zresztą i inni obrońcy b.poseł PO Sawickiej) musisz być super
    tępy skoro podstawowej prawdy, którą w wielu postach ci podawano wciąż
    nie możesz zrozumieć! - w państwie prawa którym (rzekomo) jest III
    Rzeczpospolita JEDYNYMI władnymi ocenić, czy ktoś popełnił przestępstwo
    są organy sprawiedliwości, a w ostatniej instancji sąd. One oceniają i
    wyrokują, czy stawiane komuś zarzuty są zasadne, czy oskarżony istotnie
    popełnił zarzucane mu przestępstwo.
    Niezależnie od tego, z jakich konkretnych przyczyn sąd odrzuci stawiane
    oskarżonemu zarzuty i prawomocnie go uniewinni, oznacza to po prostu
    (może z wyjątkiem uniewinnienia z powodu przedawnienia), że oskarżony
    zdaniem sądu czynu zabronionego NIE POPEŁNIŁ!
    Jeśli w czasie przewodu sądowego okazało się, że np. dowody na
    popełnienie czynu zabronionego są "złe" to na jakiej innej podstawie
    można by uznać, że podsądny czyn ten popełnił, skoro na to odpowiednich
    dowodów nie ma! Przecież sąd opiera się nie na swoim ezoterycznym
    przeczuciu, wierze itp, ale na dowodach.
    Sytuacja takiej uniewinnionej osoby jest poniekąd mocniejsza od
    przeciętnego obywatela, bo w jego przypadku obowiązuje nie ogólne
    domniemanie tej niewinności, ale sądowy "certyfikat" niewinności w
    postaci wyroku, a ponadto gwarancja, że nikt później ponownie go za
    osadzony już czyn sądzić nie będzie!
    Co więcej każdy, kto później zarzucać mu będzie popełnienie przestępstwa
    od którego oskarżonego sąd prawomocnie uniewinnił, podlegać może karze
    za oszczerstwo, zniesławienie bo w państwie prawa jedynie sąd jest
    władny o orzekaniu o winie, i nikomu nie wolno publicznie twierdzić, iż
    ktoś popełnił przestępstwo (z więc jest przestępcą) w sytuacji, gdy
    jedyna powołana do tego instytucja tj. sąd stwierdziła, że człowiek ten
    jest niewinny. Tak więc teraz KAŻDY kto publicznie twierdzi, ze b. poseł
    Sawicka wzięła łapówkę, czyli popełniła przestępstwo sam popełnia
    przestępstwo z art. 212 KK zagrożone karą m.in. do 1 roku więzienia, a
    jeśli to przestępstwo popełnił za pomocą środków masowego
    komunikowania, (takich jak prasa, radio, telewizja, publikacje
    książkowe, nagrania elektroniczne i internetowa sieć informatyczna) to
    nawet m.in. do 2 lat więzienia!
    Wszelkie gadanie o odpowiedzialności moralnej itp nie ma ŻADNEGO
    znaczenia, jest (MZ bez podstaw ustawowych) jedynie bełkotem sędziego )
    pod publiczkę.
    B. poseł PO Sawicka wg władz III RP jest jak śnieg czysta, żadnego czynu
    przestępczego nie popełniła, jest po prostu niewinna, a każdy, kto
    twierdzi coś innego to oszczerca, bo przecież, co potwierdził sąd, nie
    ma podstaw, przesłanek spełniającej kryterium dowodu, aby cokolwiek jej
    zarzucać.
    Nic wiec dziwnego, że adwokaci tej niewinnej b. posłanki PO Sawickiej
    zapowiedzieli już wystąpienie o pół miliona odszkodowania dla swojej
    niewinnej klientki...