  • Data: 2013-05-01 21:46:12
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-01 20:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Przykre kiedy manipulując oskarża się kogoś o kłamstwo.
    > Pisząc o nierozgrzeszaniu, nie pisałem o stronie prawnej. Pisałem o tym, że
    > każdy widzi, że wzięła łapówkę.

    Zrozum w końcu zakuta pało!;-) jeśli wyrok sądu Rysinskiego uprawomocni
    się to w jego następstwie Sawicka będzie mogła każdego (w tym i
    ciebie;-) kto twierdzi, że wzięła łapówkę, skutecznie i w całym
    majestacie prawa pozywać za naruszenie jej dobrego imienia, bo ten sąd
    w imieniu Rzeczpospolitej właśnie ją od tego dokładnie zarzutu
    całkowicie uwolnił!! gdyż stwierdzając, iż jest niewinna w sprawie były
    bezpodstawnie!! (gdyby bowiem uznał je za zasadne, czyli uznał, ze ona
    wzięła łapówkę, to musiałby ją skazać!!)

    > Ale widze, ze Twoje nastawienie jest dziwnie emocjonalne, wiec trudno
    > bedzie prowadzic dyskusję.

    Istotnie nie mieści mi się w głowie, ze ktoś może tak oczywistych spraw
    nie widzieć i tak bezczelnie, sam mając takie w tej dziedzinie
    osiągnięcia, innym zarzucać manipulację