  • Data: 2013-05-01 20:00:51
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A stąd, ze przeczytałem stenogramy rozmów Sawickiej, których fragmenty w
    > jednym z moich wcześniejszych tu postów cytowałem, odsłuchałem tez
    > nagrania jej rozmów, do których linki tu kilka razy podawano, a poza tym
    > trudno mi uwierzyć, aby prokuratura i sądy, myliły
    > się w sumie 6 razy (i to na "korzyść" opozycji w czasie rządów PO!!)

    Zastanów się nad tym, jak wygladałyby te stenogramy gdyby Sawicka została
    "zmotywowoana" przez CBS i postanowiła kontynuowac interes.

    > Ty natomiast wbrew w/w licznym decyzjom organów sprawiedliwości
    > powtarzasz tu, że Sawicką "sprowokowano"

    Poważnie?
    Tak powiedziałem? No to prostuje. Nie twierdzę, że ją sprowokowano.
    Twierdze, że jest taka możliwość, twierdze, że Kamińskiemu na tym zależało.

    > NIC na poparcie tego nie mając oprócz jej płaczliwych wypowiedzi (a
    > ona, jako oskarzona w procesie karnym ma pełne prawo kłamać!), a takze
    > słów jednego, jedynego sędziego, który, UWAGA!, wcale NIE PROWADZIŁ
    > postępowania w sprawie prawidłowości działań CBA, w przeciwieństwie do
    > tych w sumię 6 wspomnianych przypadków, gdy sądy i prokuratura zajmowały
    > się właśnie tylko kwestią legalności działań CBA!!

    Dokładnie tak jak piszesz.
    Zupełnie inne sprawy wiec i ocena dowodów zupełnie inna (taki paradoks)
    O ile do udowodnienia winy CBS dowodów i przesłanek za mało, o tyle do
    uznania dowodów sprzecznych z prawem wystarczyło. W koncu mamy domniemanie
    niewinności.

    Bardzo bym prosił abyś nie pisał o mnie kłamst. Żadnego ze swoich podejrzen
    nie warunkowałem płaczliwymi wypowiedziami Sawickiej.

    > Nie, nie burzy,- uważam, ze był on uczciwym funkcjonariuszem państwa i
    > działał w tej sprawie energicznie i uczciwie, w interesie państwa, co
    > potwierdzono 6 razy, już za rządów PO.
    > Oczywiscie nie pasował potem do ferajny, a więc dlatego został przez
    > Tuska wyrzucony..;-

    Fascynujące. Bezstronny uczciwy funkcjonariusz mówiący na konferencji
    prasowej, na kogo głosować w zbliżających się wyborach.
    Robiący konferencję o p. Sawickiej po czym rozciągający odpowiedzialnośc na
    cale PO.
    Bestronny? Moj spokój taka bezstronnośc burzy...

    > To co piszesz to właśnie czystej wody demagogia!;-)

    Aha. Ciekawy "argument".
    Ale moim zdaniem argumentowi BO TAK należy przedstawić argument BO NIE.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.