    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Date: Mon, 15 Sep 2008 01:25:15 +0200
    <gadgga$qho$1@pippin.nask.net.pl> <j...@n...lechistan.com>
    <1...@4...net>
    <u...@n...lechistan.com>
    <1o4nreyylo1ec.13hpqx2a9g479$.dlg@40tude.net>
    <v...@n...lechistan.com>
    <15odfi6bg67ii.jnovkst5yxk1$.dlg@40tude.net>
    <o...@n...lechistan.com> <gag7mh$hp0$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <j...@n...lechistan.com> <gaha3f$a6o$2@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <h...@n...lechistan.com>
    <ohe3zwwnrxy1.1xysni88gvblb$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...lechistan.com>
    <x...@4...net>
    <v...@n...lechistan.com>
    <1nrm6sf8njwyu$.1n1o68bxqyjbs$.dlg@40tude.net>
    <gak0t3$34p$1@news.dialog.net.pl>
    <ml8flfn7x2sx.1mqv8pyvem5lw$.dlg@40tude.net>

    W wiadomości news:ml8flfn7x2sx.1mqv8pyvem5lw$.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@k...pl> pisze:

    > Tacy humanisci jak Ty sa bardzo humanitarni jak ten humanizm pokrywaja z
    > cudzej kieszeni.
    Tacy jak ja wyrażają swoją wolę głosowaniem. Prawo do tego mają nawet tacy
    jak ty (choć to akurat głupie).
    Widocznie jesteś w żałosnej mniejszości i nic nie możesz skoro prawo jest
    takie, że na nie szczekasz.

    > Jak jestes taki troskliwy to zaplac jakiemus bezdomnemu
    > za wynajem mieszkania.
    > Do rozdawania swojej forsy juz nie jestes taki szybki, co?
    A co ci do mojej forsy? Wynajmujący ma stosować się do obowiązującego prawa
    które uchwaliła większość wybrana w demokratycznych wyborach i nie pyskować.
    To ty postulujesz, że można pozbawić kogoś dachu nad głową bo tak ci się
    podoba.
    Otóż nie można tak łatwo, prawo stara się chronić obywateli przed łajdakami.

    > Czlowieku, jakich hien? Jak kogos nie stac na wynajem mieszkania, to niech
    > sie dogada z innymi i podzieli koszty na 3 albo 4. Przmusu posiadania
    > indywidualnego lokum nie ma.
    Czerpania korzyści z wynajmu też nie.
    Wynajmujesz, znasz przepisy, masz się stosować.
    Zresztą nie o tym mowa, że kogoś nie stać na wynajem. Mowa o tym, że ktoś
    JUŻ wynajmuje a tu nagle właściciel zmienia diametralnie warunki najmu (albo
    zmienia się właściciel lokalu, który już wynajmować nie chce bądź dyktuje
    swoje, chore warunki). Realna staje się groźba pozostania osoby (lub
    rodziny) bez dachu nad głową, czyli bezdomnym.
    To niedopuszczalne.
    Prawo chroniące przed tym czy choćby to utrudniające to dobre prawo.

    --
    Jotte

    --
    Jotte