  • Data: 2008-09-15 07:59:17
    Temat: Re: kupno mieszkania z
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Sep 2008 07:32:45 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > Niestety tak. Zafundowal nam to rzad SLD w ramach ochrony klasy
    > robotniczej i zero-posiadaczy

    Stety ale nie. Ustawa o ochronie praw lokatorów dotyczy *lokatorów*,
    którym jest -- zgodnie z definicją -- najemca lokalu lub osoba używająca
    lokal na podstawie innego tytułu prawnego niż prawo własności. Włamywacz
    nie jest lokatorem, nawet jeśli postanowił sobie zamieszkać w złupionym
    mieszkaniu.

    Podobnie eksmisja do lokalu socjalnego nie jest obligatoryjna, sąd *może*
    o niej orzec (art. 14 ust. 1 ustawy), chyba że mamy do czynienia z osobą
    wymienioną w art. 14 ust. 4), i to znów pomijając osoby, które 'utraciły
    tytuł prawny do lokalu niewchodzącego w skład publicznego zasobu
    mieszkaniowego'.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl