  • Data: 2005-02-18 16:23:00
    Temat: Re: kupilem domek z problemami
    Od: "Marcel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stern" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości
    news:cv4vf1$fdg$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > pominąłeś rzcz najważniejsza - jakie dowody?
    zadnych oswiadczenie ustne zero kwitów!!!

    > konstytucja gwarantuje prawo do sądu

    no tak zaraz przyjdzie pierwszy lepszy i powie ze cos zostawil i ja bede
    musial za to zaplacic i tracic czas i jezdzic do sądu ???

    > niekoniecznie, jesil od ciebie zada wydania tych rzeczy

    ale ona nie ząda juz tych rzeczy tylko kasy!!! ja jej powiedzialem ze moze
    sobie zabrac bo nie przedstawiaja dla mnie zadnej wartosci bez wzgl. na to
    czy one do niej naleza chcialem sie jej pozbyc a ona mówi ze to ja je
    zniszczylem i ze jej za to zaplace ja tej pani nie znam!!!

    > nie da sie tobie pomoc, nie znając szczegolow
    tu nie ma szcegołow ta pani przyszla sobie i oswiadczyla ze jej za to
    zaplace i to wszystkie szczegoly!!!!