  • Data: 2012-03-20 23:17:04
    Temat: Re: który kierowca winny ?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na swiatłach stoi się na tyle długo, że spokojnie można się "wczołgać"
    > z boku. Nie udawaj że nie wiesz o co idzie.

    Nie udaję.... Nie zakładałem aż tak diabolicznego scenariusza, że ktoś z
    premedytacją wczołguje się pod auto z boku, pomiędzy koła tylne i
    przednie i robi to w sposób taki, że nikt tego nie zauważa.

    No cóż, wtedy byłbym nadal winnym rozjechania tego biedaka, choć (o ile
    by uwierzono w tak diaboliczny plan) pewnie by mnie zwolniono z
    odpowiedzialności prawnej.

    Widzę jednak pewną różnicę pomiędzy ,,samobójca z premedytacją wczołguje
    się w ramach misternie opracowanego planu'' a ,,mój pojazd to ogromny
    autobus, który zachodzi przy skręcie, a ja mam nadal w dupie patrzenie
    czy nim czegoś nie zahaczam''

    --
    Przemysław Adam Śmiejek