  • Data: 2012-03-21 07:31:40
    Temat: Re: który kierowca winny ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.03.2012 19:08, Robert Tomasik pisze:

    > Nic. A co ma być niby? Ja pisałem o innej sytuacji, a Ty na siłę
    > próbujesz sprowadzić dyskusję do absurdu. Rowerzysta, jak każdy
    > uczestnik ruchu ma jeździć ostrożnie. Jeśli dojdzie do kolizji

    Znaczy się wg. ciebie drzwi wolno otwierać nieostrożnie? Wbrew
    szczegółowemu przepisowi, który parę razy przytaczałem?

    > rowerzysty z drzwiami, to sąd czy policjant będzie musiał ocenić, czy
    > wsiadająca mógł i powinien zauważyć tego rowerzystę, czy nie. Na taką
    > ocenę składa się wiele czynników. Jesli po zatłoczonym chodniku będzie
    > biegł ten Twój sportowiec, to w razie kolicji otwierający drzwi nie
    > ponosi winy. Bo jego zachowanie różni się od zachowania typowego
    > przechodnia. Chyba, że otwierajacy widział, albo z łatwością mógł

    I ty piszesz o absurdach... Ta twoja teza o "nietypowych zachowaniach"
    to "matka wszelkich absurdów", jak to zgrabnie wykazał Gotfryd.

    Co gorsza palnąłeś też totalną brednię - "sprinter" na chodniku to dość
    normalna sytuacja, zwłaszcza w okolicy przystanków komunikacji zbiorowej
    w obecności tychże pojazdów.