    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Date: Thu, 09 Aug 2012 07:10:23 -0500

    Dominik & Co wrote:

    > Nie wiem, bo to zależy od wielu czynników.
    > Za to goście z klapkami na oczach (nieważne, win czy lin)
    > wiedzą, każdy swoje.

    > Niekoniecznie, ale to trzeba by sprawdzić i policzyć.

    > Oczywiście, o fachowca (jak i "fachowca") znacznie łatwiej
    > w przypadku Windows. Efekt skali po prostu.

    ale dlatego na koniec windows po prostu wychodzi taniej.
    Jak sam napisales, efekt skali.

    Dla domowych zastosowan na pojedynczy komputer zamiast kupowac
    windowsa, ktory dla pojedynczej kieszeniu wychodzi drogo, szczegolnie
    jak chcesz byc na biezaco, zainstalowanie linuksa jest tansze.
    Zaraadzanie jak robisz to sam nie kosztuje nic.

    Przy kilkset komputerouzytkowniakch, gdzie potrzebujesz juz kilku ludzi
    do tego, ktorym musisz placic i gdzie nie kupuje sie licencji na sztuki
    calosciowo wychodzi po prostu taniej.