  • Date: Mon, 06 Aug 2012 23:51:38 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!

    W dniu 06.08.2012 16:55, kamil pisze:

    > Z ciekawości - wersja Mplayer pod Windows tego nie robi?

    Niestety nie działa to jako uaktualnienie systemu (co może działać
    "samo" bez wołania o admina) tylko jako opcja doinstalowania przez
    użytkownika, który musi mieć uprawnienia admina.

    [ciach]

    > Nie wątpię, że taki mitoman jak Ty chodzi do głównego dyrektora
    > opierdolić go, że powinien dokumenty w .txt wysyłać bo inaczej nasz nowy
    > super darmowy alternatywny office się wysypie, ale ja jednak swoją pracę
    > lubię.

    Czy ktoś tutaj pisał o cofaniu się do TXT, kłamco?

    > Czego nie zrozumiałeś w prostym wyjaśnieniu, że żadnych płytek nie
    > używam bo Windows Update sam dociąga sterowniki?

    Która wersja i czy jesteś pewien że ma do wszystkiego?

    > I jeszcze mgłę pewnie rozpyla.

    Tak, helową. Leć do Smoleńska i zobacz, czy ciebie tam nie ma.