  • Date: Mon, 06 Aug 2012 15:39:28 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!

    W dniu 06.08.2012 15:10, kamil pisze:

    > Tak, tak, każda dystrybucja linuxa ma kodeki do wszystkiego, zwłaszcza
    > jakąś zainstalowana 5 lat temu na komputerze w budżetówce przez
    > "informatyka" zarabiającego 1500/mc.

    Pakiet kodeków do mplayer'a zawiera wszystkie kodeki - przy
    automatycznej aktualizacji pojawią się i ewentualne nowe kodeki.
    Trywialna sprawa.

    [ciach]

    > A dokumenty przeznaczone do edycji to jak ma finansowy głównemu wysłać?

    Normalnie i wyraźnie, bez szlaczków, ozdóbek i innych bajeranckich
    błyskotek. I wtedy wszystko działa.

    > A po co mi aplikacja HP do drukowania?

    Dostajesz drukarkę. Do drukarki płytkę ze "serownikiem". Zgadnij, co się
    zainstaluje, jak naiwnie wybierzesz domyślną instalację sterownika (w
    sumie nie wiem, czy jest opcja zainstalowania "gołego" sterownika bez
    bajerów)

    > http://www.netmarketshare.com/operating-system-marke
    t-share.aspx?qprid=8&qpcustomd=0

    LOL

    Domyślna konfiguracja wielu przeglądarek linuxowych to podawanie się za
    w miarę aktualną (ale nie najnowszą) wersję IE chodzącą na jakimś windowsie.

    Inaczej niektóre strony się plują, że przeglądarka im się nie podoba.