  • Date: Sun, 05 Aug 2012 01:55:28 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!

    W dniu 05.08.2012 01:35, Wojciech Bancer pisze:

    > Ale już go nie zaktualizujesz do konkretnie wymaganej przez Ciebie wersji.

    Dlaczego nie zaktualizuję?

    I dlaczego mam wymagać jakiejś konkretnej wersji?

    > To zamiast "pakiet biurowy" podstaw "oprogramowanie własne, pisane na
    > zamówienie, które musi być dostarczone w konkretnej wersji".

    Zmieniasz warunki zadania.

    > Proszę, nie kompromituj się. Od deploymentu to są inne narzędzia.

    Bo co , ustawa nakazuje?

    > 5000 z tych maszyn będzie w danym momencie offline (bo to workstacje).
    > Napieraj co dalej.

    Och, to w windowsie programy się zainstalują także na wyłączonej
    maszynie, hmm?

    > I Tobie się wydaje że organizację z 12 tys maszyn stać na bycie "z duchem
    > czasu" cały czas? To ja wolę już ten Windows. Będzie faktycznie taniej.

    W warunkach zadania nie było podane, kiedy powstała instalacja.

    Równie dobrze może być dopiero planowana.