  • Data: 2012-08-04 22:21:10
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.08.2012 22:04, zly pisze:

    > Normalnie.

    Działa użytecznie.

    > A jednak

    Ponawiam pytanie.

    > Tak wiem, Linuxa raz instalujesz i już działa po wsze czasy

    No nie... Sprzęt w końcu kiedyś padnie.

    > Chryste człowieku, myślisz, że ja nie mam co robić tylko zapamiętywać takie
    > rzeczy, kilka razy się sparzyłem i mi starczy, tylko głupek wkłada paluchy

    Czyli kłamiesz poprzez uogólnienie.

    [ciach]

    !

    > To w sumie zupełnie jak z windowsem.

    Ponawiam pytanie - bądź łaskaw przestać robić uniki.

    > Nigdy nie widziałem orła, więc nie ma takich zwierząt.

    Jak widać lubisz tkwić w swoim własnym prywatnym świecie ;->

    > Poruczniku Borewicz! Co to jest reprazentatorium? Przynieść mi natychmiast
    > skrzynkę z narzędziami!

    W główkę się uderzyłeś, czy od dziecka jesteś walnięty?

    [ciach]

    > I gadaj tu z takim... Ciekawe po co tyle 'społeczności' w takim razie
    > która jest chętna do pomocy skoro tam wszystko działa i nie ma żadnych
    > problemów.

    Niektórzy lubią podłubać. Albo mają coś wybitnie nietypowego.

    > No właśnie chyba nie za bardzo, skoro ominęło cię sporo problemów które
    > miałem ja przy niezbyt częstym kontakcie z systemem.

    Może po prostu mi nie sprawia trudności nieco inny wygląd ikonek, a
    tobie owszem.

    Swoją drogą fajny dowcip można by ci w takim razie zrobić: pomalować
    drzwi na inny kolor, niż jesteś przyzwyczajony... w życiu nie znajdziesz
    wejścia! ;->