    From: zly <b...@N...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Date: Sat, 4 Aug 2012 10:58:59 +0200

    Dnia Fri, 03 Aug 2012 16:21:27 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pakiet biurowy? Trzeba kupić.
    > Narzędzia do odtwarzania dowolnych filmów z dowodami? Nie ma.
    > Zarażanie przez pendrive? Jest!
    > Ja Windows lubię tylko za jedno: dzięki temu systemowi zawsze będzie coś
    > do roboty. Jakby firma przeszła na linuxa, to może raz na rok musiałbym
    > przychodzić (chyba że do wymiany tonerów).

    Ale pierdolisz. Jak jakiś nastoletni pryszczers. Fajnie mieć swoje zdanie,
    ale przyjmij do wiadomości, że te systemy są dla większości nieużywalne.
    Gówniane tłumaczenia, gówniane odpowiedniki programów windowsowych, droższy
    ew support w przypadku firm, problemy ze sterownikami, polecenia z lini
    komend, niekompatybilne dystrybucje zdaje się i ta twoja 'intuicyjna'
    obsługa. Pewnie dzięki tym zaletom linuksa wybiera jakiś 1 % ludzkości.
    No chyba że ktoś lubi sobie kompilować jądro :)

    Kilka razy próbowałem się przekonać, chyba raz tylko instalacja przeszła
    bez problemów. Tak czy siak dłużej niż 2 dni się nie utrzymał.
    --
    marcin