  • Data: 2017-10-25 01:46:53
    Temat: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty byś tylko wojny wywoływał. Poza Tobą to niewielu ludziom po prostu
    > przeszkadza. Nikt nie będzie urządzał strzelaniny z jakimiś dyplomatami
    > tylko po to, byś sobie mógł pochodzić swobodnie. Przestępstwo zmuszania
    > do określonego zachowania jest ścigane na wniosek. Nie ma wniosku, nie
    > ma problemu.

    Dlaczego zaraz wojny? Gdzieś twierdziłem że macie do niech strzelać?

    > Sądzę, że opisywane przez Ciebie zdarzenia należało by badać w oparciu o
    > Ustawę o ochronie osób i mienia, wynikające z niej uprawnienia oraz
    > ewentualne przekroczenie uprawnień w tym zakresie. Może o
    > bezpieczeństwie imprez masowych. Miałem okazje takie wycieczki oglądać z
    > bliska, bo sporo ich do naszego miasta przyjeżdża, ale nigdy nie
    > widziałem, by owi ochroniarze przeginali.

    I to że nie widziałeś ma stanowić dowód że dziennikarze napisali
    nieprawdę?

    > Znowu będziesz pisał, że kogoś tam bronię, coś ukrywam. Ale ustalmy
    > jedno na wstępie. Widziałeś kiedykolwiek naganne zachowania tej ochrony,
    > czy opierasz się na materiałach prasowych / internetowych? Bo w
    > materiałach prasowych, to ja już wiele bredni widziałem.

    Mam szczęście nie mieszkać w Krakowie.

    > Jak przedszkolanka staje w poprzek przejścia dla pieszych, by grupa w
    > całości bezpiecznie przeszła, to też Policjant powinien ją zastrzelić?
    > Czy uważasz, że ponieważ jest Polką, to jej wolno?

    Nie widzisz różnicy między przedszkolanką stojąca na pasach podczas
    przejścia dzieci przez jezdnie a ochroniarzem który blokuje chodnik
    i nie wpuszcza mieszkańców pod ich kamienicę?