    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 4 Dec 2013 23:05:59 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: kto dziedziczy - zgłupiałem...

    On Wed, 4 Dec 2013, Michał Jankowski wrote:

> [...]
    awa-z-dnia-17111964-r-kodeks-postepowania-cywilnego.
    html

    > Kuzynów cioteczno-ciotecznych też wpisywać

    Rzuciłem googlowi na pożarcie i wyszło mi:
    http://www.infor.pl/prawo/pozwy/wnioski/82926,2,Jak-
    napisac-wniosek-o-stwierdzenie-nabycia-spadku.html
    +++
    Tu należy wymienić wszystkich znanych spadkobierców
    [...]
    <przykład>
    Np. Opisać dlaczego po zmarłym dziedziczš jego wnuki, a nie dzieci
    ---

    http://www.spadek.info/wniosek_o_stwierdzenie_nabyci
    a_spadku,48,p.html
    +++
    Wymienić należy również wszystkie osoby wchodzšce w rachubę jako
    spadkobiercy ustawowi
    ---

    http://www.poradaprawna.pl/porady/czy-we-wniosku-o-s
    twierdzenie-nabycia-spadku-mam-wpisac-wszystkich-zyj
    acych-ustawowych-spadkobiercow-tj-w,130617.html
    +++
    Czy we wniosku o stwierdzenie nabycia spadku mam wpisać wszystkich
    żyjšcych, ustawowych, spadkobierców, tj. w moim przypadku: brata zmarłej
    Mamy[...]
    [...]
    Tak we wniosku o stwierdzenie nabyci spadku należy zawrzeć informacje
    o wszystkich żyjšcych spadkobiercach ustawowych spadkodawcy
    [...]

    pzdr, Gotfryd