  • Data: 2021-05-07 05:31:55
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 7 May 2021 01:13:18 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Mało to prawdopodobne, albowiem narusza suwerenność królestwa.

    Teren ambasady jest suwerennym terenem RP.
    Wiec poki nikt nie zamierza wysylac funkcjonariusza z kajdankami w
    celu doprowadzenia, to nie bardzo widze naruszenie suwerennosci.

    Poza tym cos mi chodzi po glowie, ze niektore sluzby moga dzialac na
    terenie calej UE ... celnikow wyslac :-)

    No i czasem mozna przeczytac cos takiego
    https://40ton.net/niemiecka-policja-kontrolowala-cie
    zarowki-a2-polsce-wspolna-akcja-gorzowskim-itd/
    "Niemiecka policja kontrolowała ciężarówki na A2 w Polsce - to wspólna
    akcja z gorzowskim ITD"

    Naruszenie suwerennosci, czy nie? Raczej nie, bo pewnie sami tego nie
    robili, tylko w uzgodnieniu.

    > Nie każde zadanie pytania jest przesłuchaniem. Nie każda prośba o
    > przybycie jest wezwaniem.

    A to calkiem mozliwe.

    > Szczerze, to musiałbym szukać. Na pewno w postępowaniu cywilnym niektóre
    > czynności mogą być przed przedstawicielstwem dyplomatycznym realizowane
    > z taką samą skutecznością, jak przed odpowiednim polskim urzędem.

    A to tak, ale to raczej z inicjatywy obywatela ...

    J.