  • Data: 2021-05-01 11:00:01
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No skoro przez pełnomocnika twierdzi że będzie ścigał, to
    > widocznie coś oburzającego w tym widzi;)
    >
    > Zresztą poniekąd nie chodzi o ruchanie a o efekty tegoż ruchania -
    > a raczej jak twerdzi pełnomocnik brak tych efektów;)

    No ok ale gdzie tu swinia?
    Bo nawet jezeli ktos go oskarza o to ze poruchał i efektem koncowym w
    postaci dziecka to zarowno sytuacja w ktorej ma to dziecko jak i
    sytuacja w ktorej nie ma tego dziecka jest dla mnie obojetna moralnie.
    Jakby bił to dziecko, nie chciał pomagać w wychowaniu, jakby został
    zgwałcony i wdziecko zostało poczete w wyniku gwałtu to moze i byłby
    jakis temat. Ale sam akt poczecia jest dosc czesty i pospolity.
    Wiec o co tak naprawde chodzi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka