  • Data: 2021-05-04 06:41:01
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, ale to nie wystarczy.
    > Jest sobie takie stare żydowskie powiedzenie: pół prawdy to całe kłamstwo.

    No dobra - dawaj przykad tego dziennikarstwa śledczego, gdzie
    dziennikarz na siłę stawiał podmist liryczny w złym świetle. Tak jak
    napisałem - to nie wina dziennkiarza, ze rządzą kurwy.

    > Nie, to są tanie propagandowe hasła. Mówimy o ogólnym poziomie GW.

    Nie - mówimy o dziennikarstwie śledczym.

    > Zresztą wyniki np. afery ze Srebrną, czy obajtkowywanie tez miały taki

    Zaczynasz gadać jak ci z peło. Problemem nie byli oni, tylko winny byli
    kelnerzy. Po za to wybory przegrała.

    > Dlaczego udajesz, że nie rozumiesz? Zresztą napisałem już ze 2x, że nie
    > o treść chodzi.

    No nie udaję. A co mieli napisać. Pis obajtkiem urządza czystki w
    prasie, to napisali.

    > To są manipulacje, tyle, że mniej bezczelne.

    Ni wiedzę w tym tytule żadnej manipulacji.

    --
    Shrek