  • Data: 2002-11-30 10:09:27
    Temat: Re: ksiadz bije dzieci- co robic
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:as9vfs$588$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Jak mam możliwości to zwracam uwagę, większą grupe omijam ... ale to
    wynika
    > z tego, że rodzice nic nie robią w kwestii wychowania prawidłowo swoich
    > dzieci ...zwalając na wszytko ale nie na siebie gdy się zwróci rodzicowi
    > uwagę niekiedy zachowuje się tak samo jak dziecko...

    I dlatego nie miałbym nic przeciwko temu aby mój syn dostał rózgą po d... od
    nauczyciela lub księdza na lekcji religii.Oczywiście nie mówię tu o znęcaniu
    a tylko o karceniu.Jest to co prawda smutne ale pewnie niedługo odczuwał
    będę satysfakcję z tego że większośc trąbiących o bezstresowym wychowaniu po
    zaaplikowaniu w łeb w bramie od miluśińskiego zmieni zdanie;))

    Leszek

    GG 1631219