  • Data: 2008-07-02 07:02:09
    Temat: Re: kredyt-akt-notarialny
    Od: Heming <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tmp2 pisze:
    > Biore kredyt w Banku na zakup mieszania, ale bank powiedzial ze w akcie
    > notarialnym musi byc wpis, ze wpłacilem wklad wlasny i mam takie pytanie jak
    > tego dokonac tzn. w ktorym momencie ten wklad wlasny przelac na konto by nie
    > zostac oszukanym. Czy w momencie sporzadzania aktu u notariusza fizycznie
    > musze isc do banku i zrobic przelew i wrocic sie do notarusza z
    > poswiadczeniem przelewu - czy to wystarczy by notariusz wydal mi taki akt z
    > ktorym pojde do banku by wplacil kredyt na konto sprzedajacego, czy robi się
    > to jakos inaczej ?

    Powinno wystarczyc zlozone w akcie notarialnym oswiadczenie strony
    sprzedajacej, iz czesc ceny sprzedazy w wysokosci X zostala mu
    zaplacona. Niestety w bankach pracuja takie kołki, ktore nie maja
    pojecia o prawie, zwlaszcza prawie zobowiazan i moga wymyslic cos stylu:
    "ady w akcie toc powinno byc zapisane, ze notariusz przedklada do aktu
    kwit przelewu". Dlatego warto isc wczesniej do banku zapytac, co
    dokladnie chca miec akcie napisane.