  • Data: 2008-07-02 09:02:59
    Temat: Re: kredyt-akt-notarialny
    Od: " darw" <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tmp2 napisał(a):

    > Biore kredyt w Banku na zakup mieszania, ale bank powiedzial ze w akcie
    > notarialnym musi byc wpis, ze wpłacilem wklad wlasny i mam takie pytanie jak
    > tego dokonac tzn. w ktorym momencie ten wklad wlasny przelac na konto by nie

    Ale o jakiej kwocie mówimy?
    Ja miałem tak, że 10% miałem wpłacone jako zadatek, a 10% płaciłem gotówką
    sprzedającemu u notariusza. I na tej podstawie notariusz wpisywał, że
    sprzedający potwierdza wpłacenie przeze mnie 20% wartości mieszkania, a
    pozostałe 80 % zostanie przelane z kredytu w ciągu 5 dni roboczych.

    Inne rozwiązania o jakich słyszałem to przelew w ramach 1 banku
    elektronicznego w biurze notariusza.

    Może wciąż są banki, które wystawiają czeki potwierdzone, karty prepaid.
    A w ostateczności latasz z przelewem...
    Ktoś kiedyś proponował jeszcze depozyt u notariusza, który ten przelewał na
    konto sprzedającego po podpisaniu aktu.

    Możliwości jest więc sporo.

    Pozdrawiam
    darw