  • Data: 2021-10-12 13:36:37
    Temat: Re: kreda
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 8 Oct 2021 12:42:01 +0200, Olin napisał(a):

    > Kulsony walczyły już z bałwankiem, ale stopniał, a na następnego jeszcze za
    > ciepło. Na razie podtrzymują gotowość bojową ścigając dzieci z kredą.

    Ktoś tam się pochylił nas problemem i uznał, że nie warto robić z siebie
    pośmiewiska, albowiem:

    <<Wylegitymowane w czwartek kobiety miały się stawić na komisariacie w
    poniedziałek 18 października. Magda Pytlak, koordynująca krakowską grupę
    Rodziny bez Granic, mówi nam jednak: - W poniedziałek [11 października -
    red.] dostały informację, że w ogóle nie muszą stawiać się na komisariacie.
    Wygląda na to, że presja ma sens i wypunktowanie tej historii przez media
    spowodowało, że policjanci odstąpili od ścigania matek, które wspólnie z
    dziećmi miały zawinić tym, że rysowały serca, domki i pytały, gdzie są
    dzieci z granicy.

    Odstąpienie od ukarania kobiet potwierdza krakowska policja. - Po analizie
    materiałów przełożeni policjantów podejmujących interwencję podjęli decyzję
    o zakończeniu tej sprawy i nieprocedowaniu jej dalej - mówi nam Anna
    Wolak-Gromala z krakowskiej policji.

    Jak dowiedziała się ,,Wyborcza", kobiety zostały telefonicznie poinformowane
    o zamknięciu sprawy. Usłyszały, że następnym razem mają wyrażać swoje
    opinie w miejscach do tego przeznaczonych.>>

    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,27677322,p
    olicja-odstepuje-od-dalszego-scigania-matek-ktore-ra
    zem-z.html

    Nie wiem, co na to kurator, bo pewnie już ciszył się na nową robotę, a tu
    sugestie Roberta Policmajstra poszły się paść.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/