  • Data: 2021-10-12 21:36:52
    Temat: Re: kreda
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.10.2021 o 19:44, J.F pisze:

    > Ale tak troche nie wypada pisac publicznie :-)

    Zdjęcie jest publicznie dostępne;)

    > Tzn ja bym tak tego nie nazwal ... ale czy Robert czegos w tym stylu
    > nie pisal ostatnio? Nie ma zgloszenia, nie ma wykroczenia,

    No właśnie - nie ma postępowania, nie ma sprawy. Policja na tym etapie
    nie ma możliwości "odstąpienia od ukarania", bo najpierw sąd musiałby
    orzec o winie. Pamiętasz p.o.rezydenta ułaskawiającego nieukaranego
    kamińskiego? Cały fikołek był nie po to żeby uniknął kary a żeby nie
    było sprawy:P

    > Nie nie - najpierw o niedopelnienie.
    > Jak juz uzasadnią, ze wykroczenia nie bylo, to wtedy o przekroczenie
    > :-)

    Też myśl:P

    > No a w razie uznania czy innej wpadki - emeryturka mniejsza :-)

    Emka mniejsza? To dopiero chyba jak wyleci.

    --
    Shrek