    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kradzież nieruchomosci?
    Date: Sun, 08 Feb 2015 12:17:58 +0100

    W dniu 2015-02-08 o 12:06, the_foe pisze:

    > składki nie zjadły by się pilnował i w tym przypadku np. zażądałby dwóch
    > dokumentów potwierdzających tożsamość. Opłacało by mu się zatrudnić

    Argument z czapy, po pierwsze sprzedać nie mogli by ci, którzy nie mają
    drugiego dokumentu tożsamości (czyli w praktyce: nie mają paszportu lub
    mają zatrzymany paszport), po drugie: naprawdę uważasz, że oszuści
    przyjdą do notariusza a tu nagle "ojej, zapomnieliśmy podrobić drugiego
    dokumentu"? Jak będzie potrzeba dwóch, to będą mieli dwa. Przecież w tym
    przypadku fraud nie polegał na tym, że ktoś znalazł czyjś dowód i się
    przypadkowo podszył.

    > Moze nawet zrobiłby sobie szkolenie pt. "jak wyglada prawdziwy dowód >
    osobisty"

    Nie wiem czemu z góry zakładasz, że oszust dysponował nieudolnie
    podrobionym dowodem. Akurat nie wydaje mi się, aby była jakaś szczególna
    trudność spreparować dowód fizycznie przechodzący wszystkie testy, skoro
    zarobek to kilkaset tysięcy zł.

    Podsumowując: pomysły to ty masz, ale o życiu wiesz niewiele.

    --
    Liwiusz