  • Data: 2015-02-08 16:40:07
    Temat: Re: kradzież nieruchomosci?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-08 o 16:00, .B:artek. pisze:

    > Ale lampka ma się zapalić z jakiego powodu? Co w tych transakcjach było
    > podejrzanego?

    Choćby cena?
    Wprawdzie zwrot "założenie fikcyjnej spółki" to raczej
    dziennikarski sposób na podkolorowanie artykułu i spółka
    była jak najbardziej prawdziwa, ale kolejne transakcje powinny
    zmusić choćby do odrobiny myślenia. Proste sprawdzenie w KRS,
    że spółka powstaje tylko po to żeby dokonać tej jednej transakcji,
    udziałowcy przypadkowi. Ale pewnie poszli do innego.
    Ja bym się pewnie nie nadawał na notariusza, bo w robocie też
    po sto razy wszystko sprawdzam.