  • Data: 2006-04-07 22:24:04
    Temat: Re: kradziez hasla dostepu do internetu-help!!
    Od: "komorowa" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@N...atn.pl>
    napisał w wiadomości news:e16kef$rv7$1@news.onet.pl...
    > Zaraz zaraz. To Ty masz abonament _i_ dodatkowo płacisz za ilość
    > ściągniętych danych czy jak? Co to za sieć (bo nie zwykły modem do lini
    > telefonicznej), że wyszło 3000 zł? Podaj u kogo masz tą sieć. Może jakaś
    > www operatora? Nawet na zwykłym modemie trudno by było natłuc tyle
    > pieniędzy a tam hasło jest "ppp" (przynajmniej było) :)

    Zwykła sieć radiowa na wiosce (no... małe miasteczko), gdzie nie specjalnej
    konkurencji. Abonamet 25zł i 0,5GB limitu.
    Abonament najniższy, bo jak pisałam normalnie starcza. A za każdą
    "jednostkę" ponad limit słono się płaci. (50gr za 10MB, co daje ok. 50zł za
    1GB). Aby natrzaskać 3000zł trzeba się postarać, ale jest to wykonalne
    (50-60GB).