  • Data: 2006-04-07 23:09:39
    Temat: Re: kradziez hasla dostepu do internetu-help!!
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PiotRek napisał(a):

    > 285 - nie, bo ilość ściągniętych danych to nie "impulsy
    > telefoniczne" (BTW - pisałem już kiedyś o tym na pmt - ten
    > przepis nie może mieć zastosowania, gdy pajęczarz podłączy się
    > pod linię abonenta, który ma któryś z planów sekundowych -
    > bo tam nie ma impulsów :-))) ).

    Piotrze, może i pisałeś. Ale sens tego artykułu jest taki, ze jeżeli na
    skutek Twojej działalności zostanie obciążony rachunek innej osoby,
    jesteś winien przestępstwa. Fakt faktem, że powstał on w innej
    rzeczywistości, kiedy to okazało się, że "działanie na szkodę" nie
    obejmuje usług telekomunikacyjnych i został sformułowany przez
    kompletnych laików, ale IMO bez większego wysiłku można to przed sądem
    wykazać. I niekoniecznie dotyczyć może "impulsów telefonicznych" ale i
    "internetowych" też.

    M.