  • Data: 2007-04-17 20:56:50
    Temat: Re: kradzież forum
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tomek wilicki wrote:

    > Oho, to było by idealne. Jeden malutki problem, nie jestem producentem tej
    > bazy danych - założyła ją inna osoba, a następnie mi przekazała.
    > Przypuszczam, że nie będzie to stanowić problemu?
    To może stanowić problem, niezależnie od tego,że podstawa prawna jest moim
    zdaniem jeszcze bardziej wątpliwa niz powoływanie się na ustawę o prawach
    autorskich.

    > Bo w sumie jeśli kolesia po prostu zmusi się do oddania i tyle, nie będzie
    > miał żadnej nauczki.
    Jeśli w ogóle się zmusi, może się okazać, ze dotychczasowi użytkownicy
    poszli do niego. Od czasu rozdziału, jaka jest ogladalność? Ilu
    użytkowników poszło tam a ilu zostało u ciebie? Wbrew pozorom takie pytania
    w sądzie mogą się okazać bardzo ważne.

    --
    Maciek
    Polska Grupa Freesco