  • Data: 2007-04-17 22:10:48
    Temat: Re: kradzie? forum
    Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski wrote:

    > Możesz podać podstawę prawną tego dość dla mnie egzotycznego stwierdzenia?
    > :)

    No wiesz, na prawie się nie znam, jestem administratorem serwisów
    internetowych i docierają do mnie wszystkie "niuanse" związane właśnie z
    m.in. odpowiedzialnością za publikacje tego typu, po prostu słyszałem parę
    razy takie właśnie twierdzenia - również w uzasadnieniach wyroków. Nawet
    ostatnio ustawa lustrująca dziennikarzy nie przeszła, właśnie dlatego, że
    lustrować trzeba by każdego, kto kiedykolwiek napisał coś na jakimkolwiek
    forum. Bodajże podstawa tutaj to jakieś paragrafy prawa dziennikarskiego.

    --
    www.vegie.pl