  • Data: 2005-10-17 12:01:45
    Temat: Re: kradzierze w hipermarketach
    Od: "Marek Wierzbicki" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1) Monitoring

    no tak, ale wiesz że to jest nie do końca dobre, bo pokażą na przykłąd
    fragment, gdy wkładał do kieszeni a nie pokażą już na przykład gdy wyciągał

    > (ja np zeby nie bylo zadnych niejasnosci, to albo zostawiam
    > ew zakupy w biurze obslugi klienta albo tez podchodze do ochroniarza
    > i mi "plombuje" reklamowke z zakupami)

    Ja też (a przynajmniej się staram). Ale niestety nauczyłem sie inaczej na
    hipermarketach, gdzie naturalne było ładowanie towaru po kieszeniach i
    wyciąganie go na ladę. Jak zrobię tak w Polsce to mam pouczenie od
    pracownika ochrony, że tak się nie powinno robić. A w niemczech, mimo że ni
    znam ani słowa po niemiecku i w tamtym okresie była olbrzymia nagonka na
    polskich złodziei, nikomu nie przeszkadało skrzyżowanie mojej narodowości z
    pakowaniem wszystkiego po kieszeniach

    Marek