  • Data: 2007-04-17 22:28:02
    Temat: Re: kradzież forum
    Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Nie, to wykroczenie tego typu, co przejście przez ulicę na czerwonym
    > świetle. Generalnie powiadamiasz Policję. Ta może gościa pouczyć, że tak
    > nie wolno. Może wnieść do sądu wniosek o ukaranie. Możesz taki wniosek sam
    > wnieść.

    Aham, no dobra, ale - zgodnie z literą prawa tejże ustawy - mogę zażądać
    zaprzestania użytkowania i - jeśli się nie mylę - przekazania mi tej bazy.
    To też w ramach zawiadomienia policji? Sorki za naiwne może pytanie, ale
    akurat w tej dziedzinie kompletnie zielony jestem :)

    > Mam nadzieję, że bardziej rozjaśniłem, niż zagmatwałem.

    Nie no, piszesz w rewelacyjny - przynajmniej jak dla mnie - sposób,
    logicznie, prosto i na temat :) Prawdopodobnie nie będę szukał żadnych
    dodatkowych osób, tylko zaskarżę moje posty - jest tam naprawdę duuużo
    podpadających pod definicję dzieła chronionego PA.

    Dzięki wielkie raz jeszcze za zaangażowanie ;)

    --
    www.vegie.pl