  • Data: 2006-06-01 06:45:11
    Temat: Re: koszty sądowe
    Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lookasik napisał(a):

    > chcesz powiedziec, ze jak pelnomocnik nie dostal wynagrodzenia to nic mu
    > do kwoty wskazanej w sentencji ????w takim razie po co wyroznia sie w
    > sentencji kwote tytulem kosztow zastepstwa procesowego ???

    A ty poważnie uważasz, że r.pr./adwokat dostaje pieniądze od obu stron
    procesu???
    Rozumiem, że od swojego klienta, ale od tego drugie to za co?
    Bo jest taki fajny?

    I czy możesz mi podać jakiś przepis, orzeczenie, komentarz (byle nie
    pisany przez adwokata) potwierdzający Twoje stanowisko?

    > a jaki to ma zwiazek ??? dlaczego radca bez pelnomocnika mialby sie
    > domagac wynagrodzenia za zastepstwo??? watek czegos zupelnie innego dotyczy

    przeczytaj raz jeszcze zdanie z podkreśleniem.
    Z W R O T K O S Z T Ó W D L A S T R O N Y

    > podaj sygnature... moze opacznie zrozumiales bo idac twoim tropem strona
    > reprezentowana przez adwokata, ktoremu jeszcze nie zaplacila nie moze
    > domagac sie kosztow zastepstwa

    Pytanie brzmi: czy strona która nie poniosła kosztów, może domagać się
    zwrotu tych kosztów, których nie poniosła (art. 98 k.p.c.)?

    Tak na logikę, to jak myślisz?

    pozdrawiam

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911