  • Date: Wed, 30 Jan 2008 00:44:25 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: korzystanie z czyjejs sieci wifi
    <fnj387$gi1$1@atlantis.news.tpi.pl> <fnj3f4$s3c$7@news.onet.pl>
    <8...@m...fsf.hobby-site.com> <fnj497$uph$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <8...@m...fsf.hobby-site.com> <fnk4sl$r9g$8@news.onet.pl>
    <j...@n...lechistan.com> <fnkv7t$m95$1@news.onet.pl>
    <fnl4v2$9vq$1@news.onet.pl> <fnl5bi$9n5$2@news.onet.pl>
    <fnn2q6$elq$1@news.onet.pl> <fnn3eb$ft3$1@news.onet.pl>
    <fnn451$isl$1@news.onet.pl> <fnn668$ps2$1@news.onet.pl>
    <fnnbr6$dee$1@news.onet.pl> <fnncet$fif$1@news.onet.pl>
    <fnnm89$f7v$1@news.onet.pl> <fnnsrb$5tt$1@news.onet.pl>
    <m...@n...lechistan.com> <fno14e$ke7$1@news.onet.pl>
    <k...@n...lechistan.com> <fno8bk$d1r$1@news.onet.pl>

    Mr Internet pisze:

    > Rotfl, jak mi kolo da wpysk to bbedzie wtargniecie juz, i do tego

    Nie, to nie będzie wtargnięcie, tylko reakcja na wyzywające zachowanie.

    > napaśc,wiec moge w obronei miru domowego w ramach obrony konieczniej
    > rozpierdolić go w drobny mak ;))))

    Bzdury.

    > Potem bedzi eosmioletni proces, na koncu okaze sie, ze jestem niewinny,
    > bo bronilem swojego mieszkania przed zbirem. ;)

    Cóż, jeśli będziesz kłamać, jak każdy inny odrażający, pozbawiony honoru
    tchórz, i będziesz miał szczęście, to owszem.

    > Dlaczego?
    >
    > Ni podoba ci sie ochrona wlasnosci?

    Nie podobają mi się wszelkie patologie. Także w dziedzinie ochrony
    własności.

    > No dobrze. Masz mnie. Najblizsza ustawa to ta, ktora nakazuje
    > wypierdalac kolesiowi w podskokach na moje zyczenie.

    Blisko. Tylko źle to formułujesz.

    > Pytanie: co byś zrobil, gdybys siedzial w mieszkaniu a tu wchodzi ci
    > koles, tak o, bo nie przekreciles zamka...

    Przede wszystkim ja zamykam drzwi.

    A gdyby mi się zdarzyło tego nie zrobić, to gdyby to był ktoś obcy to
    bym się spytał "Pan w jakiej sprawie?". A gdyby to był ktoś znajomy, to
    by pewnie było "O, witaj! Fajnie, że wpadłeś! Przyniosłeś może moją
    płytkę?".

    Pukania czasem nie słychać, więc to czy pukał czy nie jest kwestią
    akademicką.

    Ochrona własności (czy posiadania) ochroną własności (czy posiadania),
    ale ty chcesz zachowywać się jak cholerny fundamentalista czy zwykły,
    prymitywny bandzior. I masz pretensje, że prawo tego nie pochwala.