  • Data: 2008-01-30 08:43:30
    Temat: Re: korzystanie z czyjejs sieci wifi
    Od: Mr Internet <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > To było zablokować dostęp dla obcych.

    PODSTAWA PRAWNA NAKAZUJACA to co powyzej to:

    > A tak można przypuszczać, że
    > udostępniasz gratis.

    Przypuszczac to se mozna rownie dobrze, ze zjadam niemowleta.

    To ze koles zle przypuszcza, to jest JEGO PROBLEM.

    > A że kosztów żadnych z tego tytułu dodatkowych nie
    > poniesiesz, to nawet przez sprawę cywilną żadnych pieniędzy nie uzyskasz.

    Nie poniose? A jesli dajmy na to korzystajac z mojej sieci on popelni
    przestepstwo i ja za to odpowiem? To jesli nie policja to moj detektyw
    znajdzi ekolesia i bedzi emu potem niewesolo.

    > I nie twórz nowych idiotycznych słów.

    Podstawa prawna zakazu?

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie