  • Data: 2004-11-21 09:22:54
    Temat: Re: kopiowanie tekstów, złamanie praw autorskich
    Od: "PK" <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    napisano,
    > ze jest to zrzeszenie. Tak więc użyte w nazwie słowo "biuro" jest
    cokolwiek
    > mylące. Generalnie to grupa osób, która chce walczyć z piractwem. i chwałą
    > im za to, choć żadnych umocować prawnych nie mają. mogą co najwyżej jak
    > każdy obywatel składać zawiadomienia. nawet nie są podmiotem zbiorowego
    > zarządzania prawami autorskimi, by mogli składać wnosi o ściganie.
    >
    > Co do kopiowania tekstów, to sprawa nie jest łatwa. Całość normuje prawo
    > autorskie. ale normuje to tak nie do końca jednoznacznie i ostatecznie.
    Tak
    > więc musiał bym znać adresy tych rzekomo podobnych witryn, by ewentualnie
    > podjąć się zajęcia stanowiska merytorycznego.
    >
    > Co do zasady, to plagiat jest przestępstwem. Zawiadomienie składa się
    > Policji albo prokuraturze. Ścigane to jest na wniosek pokrzywdzonego, więc
    > dopóki wniosku nie złożysz, to nawet jak Policja będzie miała informację o
    > tym, to i tak nic zrobić zasadniczo nie może.

    wiec tak

    moj adres
    http://www.turbosoft.pl/informations_index.html?SID=
    fd46de845761e02a7763960927646356

    adres tamtej strony
    http://www.softworld.pl/?download=informacje.html&PH
    PSESSID=86e99b081ecd4af57e3bfa28abee63b3

    moj adres
    http://www.turbosoft.pl/drivers_index.html

    adres tamtej strony
    http://www.softworld.pl/?download=sterowniki.php

    widac ze np. w sterownikach sa pozamieniane miejsca ale reszta jest
    skopiowana na zywca
    czlowiek jest bardzo nachalny

    powiedzcie co moge zrobic ?