  • Data: 2004-11-21 12:38:35
    Temat: Re: kopiowanie tekstów, złamanie praw autorskich
    Od: "PK" <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oglądałem cały portal od początku. Dalej twierdzę, że podobieństwo jest -
    > oczywiście - ale wynika ono głownie z podobnego przeznaczenia strony. Ale
    > moje zdanie i możesz sie z nim nie zgodzić.

    OK, ale teraz patrzac w przyszlosc.. chce miec na stornie porady,
    informacje, artykuly... co jezeli gosc bedzie mi je kopiowal i zmienial np.
    1-2 % textu tak zeby nie byl identyczny ? przez to jest ewidentna kopia i
    zlamanie praw...
    to tak jakbym skopiowal strone onetu, pozmienial powiedzmy 5 % wygladu i
    textu i powiedzial ze to moje..

    jezeli by zaistniala taka sytuacja ze gosc kopiuje i np. zmienia do 5 %
    textu i widac ze jest to ewidetnie skopiowane to gdzie to moge zglosic zeby
    to wykasowal albo zeby mu wogule zablokowali serwer ?